مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:112022-11-23بين الملل

صلیب سرخ فعالیت خود در افغانستان را دو برابر کرد


یک مقام ارشد صلیب سرخ اعلام کرد که برای حمایت از مردم افغانستان فعالیت این سازمان دو برابر شده و کمک رسانی به این کشور تشدید خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرایت افغانستان خبرگزاری فارس، مارتین شوپ رییس عملیاتی کمیته بین المللی صلیب سرخ در افغانستان در دیدار با  عبدالواسع رییس دفتر نخست وزیر دولت موقت طالبان گفت که فعالیت صلیب سرخ در افغانستان دوبرابر شده است.

شوپ در این دیدار گفت: هدف سفر به افغانستان جلب توجه جامعه جهانی به رغم جنگ اوکراین است.

این مقام صلیب سرخ تاکید کرد: هر چند پس از به قدرت رسیدن طالبان فعالیت این سازمان متوقف شده بود، اما در حال حاضر فعالیت صلیب سرخ در افغانستان دو برابر شده تا کمک رسانی به مردم را افزایش دهد.

  شوپ در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر صلیب سرخ بودجه 33 بیمارستان افغانستان را پرداخت کرده و به این حمایت ادامه خواهد داد.

از طرف دیگر چارلوت جوسیو موریل رییس برنامه کمیته بین المللی صلیب سرخ در افغانستان ضمن قدردانی از فراهم کردن امکان بازدید از زندانیان طالبان این اقدام را ارائه تصویر مثبت از افغانستان عنوان کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد که ما بارها از جامعه جهانی خواستار رفع تحریم های بین المللی افغانستان و کمک به مردم این کشور شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلیب سرخ فعالیت خود در افغانستان را دو برابر کرد

صلیب سرخ فعالیت خود در افغانستان را دو برابر کرد