مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 14:002022-11-23پزشكي

برپایی نمایشگاهی با حضور شرکت های حوزه آب و فاضلاب در دانشگاه قم


دبیر اجرایی چهارمین کنگره ملی آب و فاضلاب ایران از برپایی نمایشگاهی در حاشیهٔ این کنگره در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم خبرداد.

- دبیر اجرایی چهارمین کنگره ملی آب و فاضلاب ایران خبرداد؛ برپایی نمایشگاهی با حضور شرکت های حوزه آب و فاضلاب در دانشگاه قم ایسنا/قم دبیر اجرایی چهارمین کنگره ملی آب و فاضلاب ایران از برپایی نمایشگاهی در حاشیهٔ این کنگره در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم خبرداد.

احمدرضا یاری، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم و دبیر اجرایی چهارمین کنگره ملی آب و فاضلاب ایران، در گفتگویی در ارتباط با این کنگره بیان کرد: در حاشیهٔ این رویداد بزرگ علمی نمایشگاهی برپا شد که شرکت های صنعت آب و فاضلاب در آن حضور دارند.

وی افزود: غرفه داران در این نمایشگاه از شرکت ازن آب، شرکت آب استان قم، انجمن آب و فاضلاب ایران، شرکت سهامی آب منطقه ای، شرکت سپهر کویر فرداد، شرکت دانش بنیان بلندا، شرکت راداب گستر برنا و شرکت آبان صنعت حضور دارند.

یاری ادامه داد: همچنین معاونت های تحقیقاتی و فناوری دانشگاه قم و دانشگاه علوم پزشکی نیز در این نمایشگاه شرکت می کنند.

رییس مرکز تحقیقات آلاینده های محیطی گفت: این شرکت ها در زمینه های گندزدایی آب، سالم سازی آب، سیستم های لازم برای جمع آوری فاضلاب و تصفیه آب و فاضلاب فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاهی با حضور شرکت های حوزه آب و فاضلاب در دانشگاه قم

برپایی نمایشگاهی با حضور شرکت های حوزه آب و فاضلاب در دانشگاه قم