مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:562022-11-23سياسي

روحیه مطالبه گری باید در دانشجویان تقویت شود


استاندار با تاکید بر تقویت روحیه مطالبه گری در دانشجویان، نسبت به حضور در دانشگاه ها و گفت وگوی چهره به چهره و بدون واسطه با دانشجویان اعلام آمادگی کرد.

- مهران فاطمی امروز چهارشنبه در نشست مشترک با فعالان دانشجویی و اساتید دانشگاه با بیان این که با یک جلسه امکان طرح و بررسی مسائل و مطالبات دانشجویان و مسئولین وجود ندارد، گفت: رسیدن به فهم مشترک و کسب نتایج بهتر در مسائل و موضوعات مختلف نیازمند تدوام جلسات گفتگومحور است لذا جلسات با دانشجویان و اساتید باید به صورت مستمر و در سطوح مختلف برگزار شود.

وی در ادامه به برخی از مسائل و دغدغه های مطرح شده در نشست در خصوص دانشگاه ها اشاره و بر بررسی مصداقی این مسائل در جلسات این بخش جهت آسیب شناسی و حصول نتیجه بهتر تاکید کرد.

استاندار با اشاره به ضرورت تقویت روحیه مطالبه گری در دانشجویان، خطاب به دانشجویان گفت: رویکرد و تراز فعالیت های شما باید به گونه ای باشد که جنبش دانشجویی عدالت خواهِ جریان سازِ آزادی خواه باشید.

فاطمی با بیان این که جنبش های دانشجویی باید تاثیرگذار باشند، خاطرنشان کرد: به روسای دانشگاه ها بر فراهم سازی زمینه فعالیت های دانشجویی اعم از انجمن های علمی، شوراهای صنفی، کانونهای فرهنگی و تشکلهای سیاسی اجتماعی در چارچوب قوانین دانشگاه، تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه مطالبه گری باید در دانشجویان تقویت شود

روحیه مطالبه گری باید در دانشجویان تقویت شود