مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-23بين الملل

ترکیه: در عملیات شمال عراق و سوریه 254 تروریست خنثی شدند


وزیر دفاع ترکیه با تاکید بر ادامه داشتن عملیات پنجه-شمشیر اعلام کرد که در این عملیات در شمال سوریه و عراق 254 تروریست خنثی و 471 هدف بمباران شدند.

- ترکیه: در عملیات شمال عراق و سوریه 254 "تروریست" خنثی شدند وزیر دفاع ترکیه با تاکید بر ادامه داشتن عملیات "پنجه-شمشیر" اعلام کرد که در این عملیات در شمال سوریه و عراق 254 "تروریست" خنثی و 471 هدف بمباران شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: تاکنون در عملیات پنجه-شمشیر در شمال سوریه و عراق 254 تروریست خنثی و 471 هدف بمباران شدند.

آکار در ادامه تاکید کرد: عملیات نظامی پنجه-شمشیر ادامه دارد.

همچنین وزیر دفاع ترکیه اظهار کرد: هدف ما تروریست ها یعنی حزب کارگران کردستان (پ ک ک) و یگان های مدافع خلق کرد (ی پ گ) و داعش هستند، زمان حسابرسی فرا رسیده است.

پیشتر الکساندر لاورنتیف، فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه به سوریه گفته بود، مسکو آنکارا را به خویشتن داری و جلوگیری از تنش دعوت می کند .

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز گفته بود، آمریکا به مخالفت خود با هرگونه اقدام نظامی که ثبات سوریه را بر هم می زند، ادامه می دهد و واشنگتن نگرانی جدی خود درباره پیامدهای چنین حمله ای بر مساله مبارزه با داعش را به آنکارا انتقال داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه: در عملیات شمال عراق و سوریه 254 تروریست خنثی شدند

ترکیه: در عملیات شمال عراق و سوریه 254 تروریست خنثی شدند