مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:302022-11-23اقتصادي

دست زمین خواران از تصرف 1000هکتار اراضی ملی در اردبیل کوتاه شد


مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان اردبیل گفت: دست زمین خواران از تصرف حدود یک هزار و 843 هکتار اراضی ملی در اردبیل کوتاه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قلی زاده پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه تشریح عملکرد 7 ماهه گذشته سال جاری اظهار کرد: با اجرای حکم از طرف دادگاه در سال 1400 و در 6 ماه گذشته سال جاری حدود یک هزار و 843 هکتار از عرصه های ملی استان به منابع طبیعی بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه ارزش این زمین ها 552 میلیارد و 900 میلیون تومان بوده است، افزود: در مدت یاد شده حکم تعداد 601 فقره از پرونده های متشکله بر علیه متصرفین اراضی ملی اجرا شده است.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان اردبیل با اشاره به اصل پنجاه قانون اساسی در راستای حفاظت از محیط زیست بیان کرد: مشارکت همه جانبه و آگاهانه اقشار مختلف و نیز همکاری مردم استان و دوست داران و همیاران طبیعت در جلوگیری از تصرفات اراضی و مراتع لازم و ضروری است.

قلی زاده خاطر نشان کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به طور شبانه روزی، ضمن مقابله با سوداگران و متعدیان به اراضی ملی بعنوان مصداقی از انفال و حقوق بیت المال مستنداً به تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع، هرگونه تخریب و تصرف عدوانی به عرصه های مذکور را احصا و مراتب را طی تشکیل پرونده تخلف، به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست زمین خواران از تصرف 1000هکتار اراضی ملی در اردبیل کوتاه شد

دست زمین خواران از تصرف 1000هکتار اراضی ملی در اردبیل کوتاه شد