مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:252022-11-23سياسي

الگوسازی نخبگان علمی در بدنه بسیج


امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان گفت: نخبه پروری در جامعه تکلیف بسیج است که باید زمینه الگوسازی نخبگان علمی در بدنه بسیج فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با جمعی از مسئولین اقشار مختلف بسیج اظهار کرد: نخبه پروری در جامعه تکلیف بسیج است که باید زمینه الگوسازی نخبگان علمی در بدنه بسیج فراهم شود.

وی افزود: بسیج می تواند با اعزام نخبگان علمی و دانشمندان در تراز انقلاب اسلامی به مدارس بین دانش آموزان الگوسازی کرده و والدین را برای حضور فرزندانشان در مجموعه مقدس بسیج ترغیب کند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: بسیج با حضور به موقع در میادین و عرصه های انقلاب ضمن خنثی کردن توطئه ها و برنامه های دشمنان، قله های علمی و سیاسی جهان را نیز فتح کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن ایران اسلامی را علی رغم همه تحریم های دشمنان، به قدرت منطقه تبدیل کرده است.

آیت الله عاملی با بیان اینکه تنها با جهاد تبیین می توان برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستاد، گفت: جهاد تبیین و افشای به موقع حقایق زمینه عقب نشینی دشمنان و افراد از مواضع ناپاک را زمینه سازی می کند.

وی به ابزار دشمنان در فتنه های اخیر اشاره کرد و گفت: امروز جنگ، جنگ مجازی و رسانه ای است که این ابزار دشمنان بر پایه دروغ و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوسازی نخبگان علمی در بدنه بسیج

الگوسازی نخبگان علمی در بدنه بسیج