مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:212022-11-23بين الملل

فیک نیوزی به نام CNN/ رسانه آمریکایی چگونه اخبار را جعل و دستکاری می کند؟


فیک نیوز اصطلاحی است که بارها توسط رسانه ها، رهبران سیاسی، مفسران و مردم عادی استفاده شده و جالب اینجا است که CNN به عنوان یک رسانه شناخته شده در سطح جهان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، ترامپ در ژانویه 2017 خطاب به خبرنگار CNN گفت: شما فیک نیوز هستید! فیک نیوز اصطلاحی است که بارها توسط رسانه ها، رهبران سیاسی، مفسران و مردم عادی استفاده شده و جالب اینجا است که CNN به عنوان یک رسانه شناخته شده در سطح جهان، به تکرار به عنوان یکی از فیک نیوزها شناخته می شود که اخبار جعلی منتشر می کند.

به طور کلی، فیک نیوز را می توان به عنوان نوعی از رسانه، روزنامه نگاری یا نوعی از اطلاعات تعریف کرد که عمداً یا ناخواسته مردم را گمراه می کند و با انتشار اطلاعات نادرست یا غیرمعتبر، حقه ها، تبلیغات یا ارائه نادرست حقایق، واقعیت را تحریف می کند.

اخبار جعلی می تواند به عنوان تبلیغات، به عنوان یک تاکتیک بازاریابی، یا به عنوان راهی برای افزایش درآمد از طریق ترغیب مردم به تعامل با محتوای آنلاین استفاده شود.

مرجعی که مشخص می کند سی ان ان را باید جزو فیک نیوزها دانست یا نه، افکار عمومی است و به نظر می رسد که این رسانه آنقدرها در کارنامه خود جعلیات و اخبار غیرواقع منتشر کرده است که نوعی توافق کلی درباره فیک نیوز بودن آن شکل گرفته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیک نیوزی به نام CNN/ رسانه آمریکایی چگونه اخبار را جعل و دستکاری می کند؟

فیک نیوزی به نام CNN/ رسانه آمریکایی چگونه اخبار را جعل و دستکاری می کند؟