مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:202022-11-23سياسي

مانور امدادگران هلال احمر 5 استان کشور در آزادشهر آغازشد


با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مدیران استانی، مانور امدادگران هلال احمر پنج استان کشور در آزادشهر در شرق استان گلستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر چهارشنبه با حضور، رییس سازمان جمعیت هلال احمر کشور مانور امدادگران پنج استان در آزادشهر آغاز شد رییس جمعیت هلال احمر در حاشیه این مانور در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: هدف از اجرای این مانور افزایش سطح آمادگی نیروهای امدادی در مواجهه با حوادث پیش بینی نشده و سرعت عمل در استقرار اسکان اضطراری است.

پیر حسین کولیوند افزود: این مانور به صورت مشترک با حضور نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان های قم، مازندران، خراسان شمالی، سمنان و گلستان به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار شد.

وی با اشاره به چابکی و توانمندی امدادگران این جمعیت در واکنش به حوادث غیرمترقبه، ادامه داد: سرعت عمل و توان برپایی چادر امدادی توسط نیروهای هلال احمر به زیر 10 دقیقه کاهش یافت که این نشان از آمادگی نیروهای امدادی دارد.

کولیوند گفت: واکنش سریع در هنگام بروز حوادث از مهم ترین شاخصه های امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر است که تلاش می کنیم با برگزاری دوره های آموزشی و رزمایش های شبیه سازی شده، سرعت واکنش امدادگران را بالا ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور امدادگران هلال احمر 5 استان کشور در آزادشهر آغازشد

مانور امدادگران هلال احمر 5 استان کشور در آزادشهر آغازشد