مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:102022-11-23اجتماعي

وجود 50 پروژه نیمه کاره آموزشی در استان قزوین


مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین با بیان اینکه مدارس کانکسی استانداردسازی می شود، گفت: 50 پروژه آموزشی نیمه کاره در استان قزوین وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم سعادت فر در نشست خبری جشنواره خیرین مدرسه ساز استان که پیش از ظهر چهارشنبه در سالن جلسات اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس برگزار شد اظهار کرد: سازمان نوسازی مدارس از سال 54 فعالیت خود را به عنوان دستگاه تخصصی در ساخت و ساز مدارس و فضاهای ورزشی و آموزشی و همچنین مقاوم سازی و استانداردسازی فضاها و تجهیز مدارس نوساز آغاز کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین با بیان اینکه یکی از مشکلات ما نبود ادارات نوسازی در شهرستان ها است بیان کرد: بیش از 40 پروژه تحت نظارت ما قرار دارد که البته تعداد پروژه ها بسته به نوع اعتبار متغیر است و ما سالانه تکمیل 25 الی 30 پروژه مدرسه را در حوزه ساخت خوابگاه دانش آموزی، فضاها و سالن های ورزشی، استخر، کانون های فرهنگی و تربیتی را به عهده داریم.

وی با تاکید بر اینکه اولویت ما بر اساس سرانه شهرستانی است افزود: شهرستانی که سرانه پایین تری دارد در اولویت بوده و رقم بیشتری در تخصیص اعتبار آن صورت می گیرد.

این مسئول ابراز کرد: متوسطه سرانه فضای آموزشی استان قزوین پنج و هفتم دهم متر مربع به ازای هر دانش آموز و سرانه استاندارد هشت و هفت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 50 پروژه نیمه کاره آموزشی در استان قزوین

وجود 50 پروژه نیمه کاره آموزشی در استان قزوین