مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:452022-11-23اقتصادي

بوی بد امان مردم مایان تبریز را بریده/ فاضلاب چرمشهر متهم اصلی


بویی به مشام می رسد، بویی که توان تحمل آن را نداریم، بنابه گفته ی ساکنین روستای مایان سفلی تبریز، مظنون اصلی آن پساب فاضلاب چرمشهر است که وارد تصفیه خانه نشده و روستا را آلوده می کند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- اسرا درویشی؛ به همت بسیج رسانه آذربایجان شرقی، برای برگزاری جلسه مطالبه گری اهالی رسانه از مدیران مسئول به روستای مایان سفلی از توابع شهرستان تبریز سفر می کنیم تا با اهالی رسانه مشکلات این منطقه را بررسی کنیم.

در مسیر از صنایع، لبنیات و محصولات کشاورزی آنجا گفتیم و انتظار داشتیم با روستای مجهز و با امکاناتی روبه رو شویم چراکه چندان هم با شهر تبریز فاصله ای ندارد؛ پس از نیم ساعت به روستا رسیدیم.

وارد روستا که می شویم، آرام آرام بویی به مشام مان می رسد، بویی که با تمام بوهای دیگر فرق دارد، بوی گل های رنگارنگ خوشبو نیست، بدی پاییز و نم نم باران نیست، بوی خاص روستا هم نیست؛ پس این بو از چیست؟ آنگونه که می گویند این روستا به داشتن باغات سرسبز و لبنیاتش معروف است، اما خبری از بوی گل، گاو، گوسفند و مرغ روستا نیست، بویی بسیار بد که به سختی می توان آن را تحمل کرد.

جلوتر می رویم و آنگونه که از پیش تعیین شده بود، قرار است جلسه ای در مسجد جامع روستا داشته باشیم؛ مسیر ورودی روستا تا مسجد هیچ منظره ی روستایی نداشت، خبری از در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی بد امان مردم مایان تبریز را بریده/ فاضلاب چرمشهر متهم اصلی

بوی بد امان مردم مایان تبریز را بریده/ فاضلاب چرمشهر متهم اصلی