مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:402022-11-23اجتماعي

گاهی به آسمان نگاه کن، مهرواره ای برای زنجانی ها


مدیر مرکز علوم و نجوم استان زنجان گفت: برگزاری مهرواره استانی نجوم و ستاره شناسی «گاهی به آسمان نگاه کن» در ترویج علم نجوم موثر است.

- ایسنا/زنجان مدیر مرکز علوم و نجوم استان زنجان گفت: برگزاری مهرواره استانی نجوم و ستاره شناسی گاهی به آسمان نگاه کن در ترویج علم نجوم موثر است.

طلعت آقاجانلو در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری مهرواره استانی نجوم و ستاره شناسی گاهی به آسمان نگاه کن اظهار کرد: مهرواره آسمانی نجوم و ستاره شناسی گاهی به آسمان نگاه کن با اهداف مختلفی همچون ترویج علم نجوم و این علم کهن در بین کودکان و نوجوانان، بالا بردن سطح علمی علاقه مندان به مفاهیم علمی و نجوم و.

برگزار می شود.

وی افزود: اگر اطلاع رسانی خوبی در خصوص مهرواره صورت بگیرد و افراد در آن مشارکت داشته باشند، سطح علمی مخاطبان آن با مفاهیم علمی افزایش خواهد یافت.

همچنین برگزاری مهرواره ای با موضوع علم نجوم در ترویج این علم نیز موثر خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: با وجود اینکه بازدیدکنندگانی از استان های دیگر به مرکزم علوم و نجوم استان مراجعه می کنند ولی در خود استان برخی افراد از وجود همچین مرکزی اطلاع ندارند که برگزاری مهرواره در معرفی آن موثر بوده و این مرکز یک راه هموار برای تحقیق و پژوهش برای علاقه مندان این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاهی به آسمان نگاه کن، مهرواره ای برای زنجانی ها

گاهی به آسمان نگاه کن، مهرواره ای برای زنجانی ها