مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:402022-11-23پزشكي

ورود 720 قوطی شیر خشک یارانه ای به اسدآباد


مدیر غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:شهرستان اسدآباد دارای 300 تا 400 پرونده برای دریافت شیرخشک یارانه ای بوده که دو برابر این پرونده ها شیر خشک یارانه ای وارد شهرستان می شود.

- رسول اسدی منش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل نقص فنی در کارخانه شیر خشک مرکز کشور در رابطه با شیر خشک یارانه ای کمی وقفه پیش آمد که با مرتفع شدن مشکل کارخانه، این مشکل نیز برطرف شده و خوشبختانه در رابطه با شیر خشک یارانه ای مشکلی وجود ندارد.

وی افزود:با توجه به رفع نقص کارخانه شیر خشک مرکز کشور با پیگیری لازم 720 قوطی شیر خشک یارانه ای توسط شرکت مورد نظر برای شهرستان اخذ شده که تا امروز این تعداد شیر خشک یارانه ای وارد شهرستان خواهد شد.

اسدی منش با اشاره به اینکه شیر خشک یارانه ای اغلب برای خانواده های بی بضاعت دارای کودکان دوقلو و نارس و شیرخواران محروم از شیر مادر بوده که در مراکز بهداشتی شهرستان دارای پرونده هستند،خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرستان در این زمینه 300 تا 400 پرونده وجود دارد که در هر مرحله بیش از این تعداد شیر خشک مورد نیاز برای شهرستان شیر خشک یارانه ای تأمین و دریافت می شود که در صورت نیاز سایر نوزدان به شیر خشک یارانه ای به اندازه لازم در شهرستان موجود باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 720 قوطی شیر خشک یارانه ای به اسدآباد

ورود 720 قوطی شیر خشک یارانه ای به اسدآباد