مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:322022-11-23پزشكي

اجرای فاز اول ادغام آموزه های طب ایرانی در نظام سلامت کشور در 14 دانشگاه


معاون بهداشت وزارت بهداشت از اجرای فاز اول ادغام آموزه های طب ایرانی در نظام سلامت کشور در 14 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی کشور خبر داد.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت از اجرای فاز اول ادغام آموزه های طب ایرانی در نظام سلامت کشور در 14 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین فرشیدی در نشست طرح ادغام آموزه های طب ایرانی در نظام سلامت کشور که در هتل قلب تهران برگزار شد، گفت: اگر نظامی بتواند بر اساس برنامه ریزی علمی، منحنی رو به افزایش بیماری های غیرواگیر را پایین بیاورد، آن نظام شبکه بهداشت است.

وی افزود: یکی از کمبودهای نظام شبکه بهداشت کشور که در برنامه های پنجم و ششم توسعه به آن تاکید فراوان شده است، بهره مندی از تجارب چند هزار ساله طب ایرانی است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان این که کشورهایی نظیر چین، هند و ایران دارای تجربه چندین هزارساله طب سنتی در دنیا هستد، بیان کرد: همه برای اعتلای طب ایرانی و ادغام آن در نظام شبکه بهداشتی کشور باید دست به دست هم دهیم.

فرشیدی اظهار کرد: اگر بهداشت پایه و اساس تمام خدمات سلامت نباشد، شاید تا 50 سال دیگر هم نتوانیم بار سنگین بیماری های مزمن را کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز اول ادغام آموزه های طب ایرانی در نظام سلامت کشور در 14 دانشگاه

اجرای فاز اول ادغام آموزه های طب ایرانی در نظام سلامت کشور در 14 دانشگاه