مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:252022-11-23ورزشي

حمله تند مایلی کهن به کی روش؛ فکر کردی تیم ملی ارث پدرت است؟


او که در مقطعی یکی از جدی ترین منتقدان کارلوس کی روش بود، با اشاره به شکست سنگینی که برابر انگلیس شکل گرفته، مدعی است رسانه ها با هواخواهی خاصی نسبت به این موضوع منتقد نشان نداده اند و اگر هر شخص دیگری به جای مرد پرتغالی روی نیمکت بود، - حمله تند مایلی کهن به کی روش؛ فکر کردی تیم ملی ارث پدرت است؟ او که در مقطعی یکی از جدی ترین منتقدان کارلوس کی روش بود، با اشاره به شکست سنگینی که برابر انگلیس شکل گرفته، مدعی است رسانه ها با هواخواهی خاصی نسبت به این موضوع منتقد نشان نداده اند و اگر هر شخص دیگری به جای مرد پرتغالی روی نیمکت بود، دادگاه برای وی تشکیل داده بود.

محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی با انتقاد نسبت به عملکرد کارلوس کی روش در اولین دیدار از جام جهانی برابر پرتغال، مدعی است که این نتیجه را باید به نام او نوشت نه در تاریخ فوتبال ایران.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مایلی کهن بیشتر از اینکه توجه خود را به فوتبال معطوف کند، نگران شرایط اجتماعی و اقتصادی این روزهاست و مدعی است مسوولان باید هرچه زودتر شرایطی فراهم کنند که مردم به آرامش بازگردانند.

گفتگوی ما با محمد مایلی کهن بعد از شکست سنگین هرچند با سختی زیادی برای اینکه فضا به سمت فوتبال و بازی با انگلیس برود، همراه شد اما سرمربی اسبق تیم ملی نشان داد که همچنان دیدگاه های انتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تند مایلی کهن به کی روش؛ فکر کردی تیم ملی ارث پدرت است؟

حمله تند مایلی کهن به کی روش؛ فکر کردی تیم ملی ارث پدرت است؟