مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:102022-11-23ورزشي

اجرای 330 عنوان برنامه در شهرستان برخوار به مناسبت هفته بسیج


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار گفت: در هفته بسیج امسال بیش از 230 عنوان برنامه در شهرستان برخوار برگزار می شود.

- سید کمال موسوی فرمانده ناحیه مقاومت امسال با تشییع پیکر بسیجی شهید مدافع امنیت محمدحسین کریمی در شهرستان برخوار آغاز شد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار بسیج، خدمتگزارِ مردم آغاز شده است، افزود: بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، محرومیت زدایی، سازندگی و امنیتی در حال خدمت رسانی به آحاد مردم است.

موسوی بیان کرد: هفته بسیج فرصتی است که از طریق رسانه ها، خدمات و ظرفیت های تشکیلات بسیج برای مردم بیان شود؛ این هفته فرصت مناسبی است تا خدمات بسیج توسعه پیدا کرده و موارد جدیدی از خدمت رسانی به ملت ایران و توسعه جهاد خدمت پرداخته شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار تصریح کرد: امروزه بسیج بر عرصه های ناممکن غلبه پیدا می کند، گفتمان بسیج در بسیاری از مناطق تکثیر شده و این تشکل مردمی در میان سختی ها در کنار مردم بوده و خواهد بود.

اجرای 230 عنوان برنامه در هفته بسیج وی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال بیش از 230 عنوان برنامه در شهرستان برخوار برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در معاونت اجتماعی برگزاری اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی، افتتاح مرکز کلینیک مهر و چادر با تخفیف ویژه، برگزاری جلسات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 330 عنوان برنامه در شهرستان برخوار به مناسبت هفته بسیج

اجرای 330 عنوان برنامه در شهرستان برخوار به مناسبت هفته بسیج