مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 11:552022-11-23سياسي

اصحاب رسانه پرچمدار جهاد تبیین باشند


رییس بسیج رسانه گیلان، با اشاره به ضعف های رسانه ای در بخش جهاد تبیین، بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص جهاد تبیین باید پرچمداری کنند.

- سرهنگ مهدی پارسا با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا در گیلان، با قدردانی از تلاش های مجاهدانه اصحاب رسانه در جهاد تبیین اظهار کرد: رسانه ها و خبرنگاران نقش محوری و موثر در جهت دهی افکار عمومی دارند.

وی با تاکید بر ارتقای سواد رسانه ای در جامعه و به ویژه در بین خبرنگاران و اصحاب رسانه، افزود: فقر سواد رسانه ای یکی از خلاء های موجود در جامعه است که باید پوشش داده شود.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به حوادث اخیر در کشور و استان، بیان کرد: دشمن در جنگ شناختی با تمام قوا در بعدهای مختلف علیه نظام اسلامی ورود کرده است.

پارسا با اشاره به بمباران رسانه ای دشمن علیه انقلاب اسلامی، اضافه کرد: دشمن از کوچک ترین نقاط ضعف بیشترین استفاده را علیه نظام می کند و لذا نباید هیچ بهانه ای دست دشمن داد.

وی با اشاره به ناکامی های دشمن در کینه ورزی ها و فتنه انگیزی های چهل و اندی سال انقلاب اسلامی، افزود: جنگ سخت، تحریم ها، ترورها و مجادله های اقتصادی و معیشتی دشمن علیه نظام کارساز نبود و این فتنه های اخیر هم بی نتیجه خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه پرچمدار جهاد تبیین باشند

اصحاب رسانه پرچمدار جهاد تبیین باشند