مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-23فرهنگي

قطار سی وچهارمین جشتواره تئاتر استان زنجان در ایستگاه های پایانی


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سی وچهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان با استقبال خوبی از طرف هنرمندان زنجانی روبرو شده است.

- ایسنا/زنجان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سی وچهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان با استقبال خوبی از طرف هنرمندان زنجانی روبرو شده است.

ابراهیم قاسمی در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری سی وچهارمین جشتواره تئاتر استان زنجان، اظهار کرد: سی وچهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان که هنرمندان زنجانی تا 19 مهرماه برای شرکت در آن اقدام کردند در فرهنگسرای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

وی افزود: سی وچهارمین دوره جشنواره تئاتر استان زنجان با استقبال خوبی از طرف هنرمندان روبه رو شده و با توجه به اینکه با برنامه ریزی در اجرای آن پیش رفته ایم، مشکل خاصی در اجرای این دوره از جشنواره وجود ندارد.

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر حضور گروه های نمایشی از مرکز استان، از سایر شهرستان های استان همچون خدابنده، خرمدره و ابهر نیز هنرمندانی حضور دارند که شاهد مشارکت آن ها در این دوره از جشنواره هستیم که اختتامیه آن بعد از ظهر روز پنجشنبه (3 آبان ماه) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار سی وچهارمین جشتواره تئاتر استان زنجان در ایستگاه های پایانی

قطار سی وچهارمین جشتواره تئاتر استان زنجان در ایستگاه های پایانی