مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-23سياسي

برگزاری کمیته مشترک همکاری های اقتصادی ایران و بلغارستان


نشست مقدماتی بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و بلغارستان،به منظور هماهنگی برای تنظیم سند این اجلاس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست مقدماتی بیستمین اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی ایران و بلغارستان به میزبانی وزارت راه و شهرسازی و به ریاست امین ترفع، مدیر کل تجاری سازی و امور تشکل های وزارت راه و شهرسازی و نادژدا بوهوا، رییس مدیر کل هماهنگی اروپا و همکاری های بین المللی، وزارت حمل ونقل و ارتباطات کشور بلغارستان با هدف هماهنگی برای تنظیم سند این اجلاس، در محل این وزارتخانه و در قالب چهار کارگروه تخصصی برگزار شد.

وزارت راه و شهرسازی به عنوان مسئول این اجلاس با جمع آوری نظرات وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط پیش نویس سند را تهیه کرد که این پیش نویس توسط نمایندگان دو کشور در چهار کارگروه تجارت، صنعت و امور بانکی و بیمه ای، کشاورزی، حمل ونقل، ارتباطات و امور گمرکی و انرژی و سایر موضوعات بررسی شد.

همچنین در این نشست نادژدا بوهوا، رییس مدیر کل هماهنگی اروپا و همکاری های بین المللی، وزارت حمل و نقل و ارتباطات کشور بلغارستان ریاست هیأت بلغاری را بر عهده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کمیته مشترک همکاری های اقتصادی ایران و بلغارستان

برگزاری کمیته مشترک همکاری های اقتصادی ایران و بلغارستان