مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 11:252022-11-23سياسي

تنها راه ایستادگی در برابر فتنه گران اطاعت از رهبری است


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که دشمن درصدد ایجاد جنگ شناختی در کشور است، تنها راه ایستادگی در برابر فتنه و فتنه گران را پشتیبانی و اطاعت از رهبری و ولایت فقیه و فریضه جهاد تبیین خواند.

- سردار حسین زارع کمالی در جمع بسیجیان مهریز گفت: هدف از انقلاب اسلامی و ماموریت بسیج این بود که عاشقانه و خالصانه و با بصیرت انقلابی توانستند تهدیدات زیادی را تبدیل به فرصت کنند.

وی افزود: دشمن در جنگ شناختی و روح و فکر جوانان ما را هدف قرار داده و در جنگ شناختی از دشمن داریم ضربه می خوریم و ما باید دستور ولی امرمان رهبر انقلاب همان جهاد تبیین که سال گذشته اتمام حجت کردند، دغدغه داشته باشیم و نباید به دشمن اجازه بدهیم به هدف اصلی خود برسد.

زارع کمالی ادامه داد: امروز به آنچه برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی کرده بودیم، رسیده ایم و توانسته ایم اقتدار ایران اسلامی را در جهان به اثبات برسانیم.

وی یادآور شد: در جامعه ما امروزه دشمن در صدد است جنگ شناختی در کشور برپا کند و ملت ایران همه فتنه ها و جنگ شناختی را از اول انقلاب تاکنون پشت سر گذاشته و امروز چهره واقعی دشمن آشکار شده است.

سردار زارع کمالی تصریح کرد: امروز دشمن خانه به خانه نه بلکه فرد به فرد یارگیری می کند و برای فرد به فرد هدف داشته و برنامه ریزی می کند و برای قش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه ایستادگی در برابر فتنه گران اطاعت از رهبری است

تنها راه ایستادگی در برابر فتنه گران اطاعت از رهبری است