مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 11:212022-11-23ورزشي

وقتی جزیره کیش برای میزبانی از میهمانان جام جهانی مات شد


در حالی وعده های مسئولان برای حضور مسافران جام جهانی در جزیره کیش عملی نشد که اغلب کشورهای منطقه از مواهب آن بهره مند شدند و با وجود هزینه های فراوان در کیش حتی یک تخت هم رزرو نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا زمانی که کشور قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 انتخاب شد وعده های زیادی درخصوص همکاری ایران در این مسابقات شنیده می شد، آن موقع صحبت از اسکان مسافران جام جهانی فوتبال در کیش بود که با توجه به فاصله نزدیک دو کشور امکان انجام این کار بود اما حالا در آستانه جام جهانی تمام این وعده ها در حد حرف و رویا باقی ماند.

مسیح الله صفا رییس جامعه هتل داران کیش در گفت وگو با خبرنگار باشگاه توانا درباره اقامت مسافران جام جهانی در کیش گفت: دولتمردان تنها به ما وعده دادند و به هیچ کدام عمل نکردند، از سال 97 من به عضویت ستاد برگزاری جام جهانی درآمدم،30 دفعه جلسه تشکیل شده 30 بار وعده دادند ولی هیچ کدام عملی نشد.

وی گفت: قرار بود به ما پرواز هواپیما از کیش به قطر بدهند و ما هتل های خود را آماده کردیم ولی هیچ کدام عملی نشد و هیچ پروازی داده نشد.

ما تصمیم داشتیم قیمت سفر رفت و برگشت به قطر را به یک پنجم رقم فعلی برسانیم ولی از آنجایی که باند بازی و رابطه جریان دارد به جزیره کیش چیزی نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی جزیره کیش برای میزبانی از میهمانان جام جهانی مات شد

وقتی جزیره کیش برای میزبانی از میهمانان جام جهانی مات شد