مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-23اجتماعي

طرح چاه های جذبی منازل در شهرکرد اجرایی شود


رییس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: در جلسات قبلی مصوب شد شهرداری طرح احداث چاه های جذبی برای منازل را در نظر بگیرد اما تا به امروز این امر محقق و اجرایی نشده است که می طلبد این مصوبه از طریق شهردار جدید برای تقویت سفره های زیرزمینی اجرایی شود.

- بر اساس گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، فرشاد چراغپور در یکصد و چهل ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد تذکری به مدیریت شهری در خصوص عدم اجرای طرح چاه های جذبی منازل داد و گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی، تغییر شکل بارش ها از برف به باران و افزایش دمای هوا شاهد کاهش منابع آب سطحی و پایین رفتن سطح آب سفره های زیرزمینی در دشت شهرکرد و استان هستیم.

رییس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد افزود: طرح چاه های جذبی در شورای اسلامی شهرکرد در سال گذشته مصوب شد و به تایید هیئت تطبیق فرمانداری نیز رسید.

چراغپور ادامه داد: طبق مصوبات، مقرر شد شهرداری در پروانه ساخت ها، طرح احداث چاه های جذبی برای منازل را در نظر بگیرد اما تا به امروز این امر از سمت شهرداری محقق و اجرایی نشده است که می طلبد این مصوبه از طریق شهردار جدید برای تقویت سفره های زیرزمینی هرچه سریع تر باید اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح چاه های جذبی منازل در شهرکرد اجرایی شود

طرح چاه های جذبی منازل در شهرکرد اجرایی شود