مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 11:002022-11-23اجتماعي

استعدادیابی دانش آموزان کرمانشاه در طرح شهاب


رییس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای طرح شهاب در راستای شناسایی، هدایت و حمایت استعدادهای برتر دانش آموزی در مدارس استان خبر داد.

- منوچهر خانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در طرح شهاب معلم ها استعدادهای دانش آموزان را شناسایی کرده و با کمک اولیا دانش آموزان و مشاوران مدارس سعی در پرورش و شکوفایی این استعدادها دارند.

خانی با تاکید بر اینکه شناسایی درست استعدادها می تواند آینده روشن تری را پیش روی دانش آموزان قرار دهد، از خانواده ها خواست برای شکوفایی استعدادهای فرزندانشان با آموزش و پرورش همراه شوند.

رییس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به نخبه شناسی و نخبه پروری طرح شهاب، اضافه کرد: در این طرح استعدادهای هشت گانه دانش آموزان شامل استعدادهای آنها در حوزه های مختلف ریاضی، تجربی، ورزش، علوم دینی، فضایی، علوم اجتماعی، هنر و کلامی شناسایی و پرورانده می شود.

خانی ادامه داد: در طرح شهاب، دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم در ارزیابی نخست از سوی آموزگاران و مدرسه بر پایه استعدادهای خود شناسایی و دسته بندی می شوند و سپس در جهت پرورش استعدادهای دانش آموزان مستعد در همان بخشی که استعداد بیشتری دارند، برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادیابی دانش آموزان کرمانشاه در طرح شهاب

استعدادیابی دانش آموزان کرمانشاه در طرح شهاب