مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:562022-11-23ورزشي

کرج و فردیس مکلف به صدور پروانه ساخت اماکن ورزشی شد


شهرهای کرج و فردیس با فقر جدی در سرانه های ورزشی مواجه هستند، بنابراین شوراهای اسلامی در این شهرها مصوبه ای مبنی بر اعطای پروانه رایگان برای ایجاد سالن های ورزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه کمیسیون ماده پنج استان که روز چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار، ضمن بررسی 7 پرونده، اظهار کرد: با توجه به مطالبات مردمی، این کمیسیون هر هفته برگزار می شود.

وی ادامه داد: تغییر کاربری اراضی خدماتی بویژه در بخش های آموزشی، درمانی و ورزشی مورد قبول واقع نمی شود، چراکه استان در این حوزه ها با ضعف جدی مواجه است.

عبداللهی گفت: اکنون با توجه به اینکه نهضت ساخت سالن های ورزشی و چند منظوره در استان راه اندازی شده، شوراهای اسلامی شهر به ویژه در کرج و فردیس باید نسبت به اعطای پروانه ساخت رایگان اقدام کنند.

وی افزود: شهرستان های کرج و فردیس با متراکم ترین شهرهای استان و کشور از کمترین امکانات و سرانه های ورزشی برخوردار هستند از این رو باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد که شهرداری ها برای متقاضیان ایجاد طرح های ورزشی، درمانی و آموزشی، مشوق های خاص در نظر بگیرند تا بتوانیم طی تعامل با خیرین و سرمایه گذاران، گام های بلندی برای جبران عقب ماندگی ها برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرج و فردیس مکلف به صدور پروانه ساخت اماکن ورزشی شد

کرج و فردیس مکلف به صدور پروانه ساخت اماکن ورزشی شد