مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:552022-11-23بين الملل

وزیر خارجه قطر: روابط ما با آمریکا از مهم ترین مشارکت های راهبردی است


وزیر خارجه قطر روابط دوحه با واشنگتن را از مهمترین مشارکت های راهبردی کشورش دانست و تاکید کرد، در گفتگوی راهبردی قطر-آمریکا تحولات مربوط به توافق هسته ای ایران، - وزیر خارجه قطر روابط دوحه با واشنگتن را از مهمترین مشارکت های راهبردی کشورش دانست و تاکید کرد، در گفتگوی راهبردی قطر-آمریکا تحولات مربوط به توافق هسته ای ایران، تحولات عراق، لبنان و لیبی، مساله فلسطین و نیز اقدامات مشترک در افغانستان بررسی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، محمد بن عبد الرحمان آل ثانی، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در حاشیه پنجمین گفتگوی راهبردی قطر-آمریکا در دوحه تاکید کرد: قطر روابط با آمریکا را از مهمترین مشارکت های راهبردی خود می داند که شامل مشارکت سیاسی، دفاعی، امنیتی، اقتصادی و توسعه ای است.

آل ثانی اظهار کرد: این دور از گفتگو بستر مهمی برای تقویت روابطی است که دارای پایه های قوی و محکم و مشارکت های چند جانبه است.

وزیر خارجه قطر در ادامه گفت: گفتگوی استراتژیک با آمریکا فرصتی برای بحث و بررسی مسایل متعدد منطقه ای و چالش های جهانی، تحولات مربوط به توافق هسته ای برجام، تحولات عراق، لبنان و لیبی، مساله فلسطین که برای ما یک موضوع محوری است و نیز اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه قطر: روابط ما با آمریکا از مهم ترین مشارکت های راهبردی است

وزیر خارجه قطر: روابط ما با آمریکا از مهم ترین مشارکت های راهبردی است