مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:452022-11-23اقتصادي

مهلت صدور رایگان سند تک برگ منازل روستایی، پایان امسال


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: روستاییان تا پایان سال جاری فرصت دارند تا نسبت به درخواست سند تک برگ منازل خود اقدام کنند که این مهلت تا پایان سال جاری در نظر گرفته شده و امکان تمدید در سال آینده وجود ندارد.

- علی محمودی دوم آذرماه در آیین معرفی رییس جدید اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان اظهار کرد: در بحث املاک هرگونه تقاضایی که در پرونده باشد، آرشیو الکترونیکی شده و به صورت اسکن شده وارد بانک اطلاعاتی اسناد مالکیت شده است.

وی افزود: تمامی دفاتر اسناد رسمی ما الکترونیکی شدند و نیاز به دفاتر کاغذی نداریم و اقدامات طی چند سال گذشته در راستای اسکن اسناد و مدارک انجام شده است.

محمودی در رابطه با اسناد مالکیت اراضی کشاورزی اظهار کرد: اتاق اصناف کشاورزی باید کمک کنند تا به اهداف و برنامه های دولت برسیم و اسناد تک برگی برای اراضی کشاورزی صادر شود.

وی تصریح کرد: در استان کرمان برای 102 هزار هکتار اراضی کشاورزی که قبلا اسناد مالکیت آن ها صادر شده بود اسناد مالکیت کاداستر صادر شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: طبق اعلام سازمان جهاد کشاورزی استان بیش از 900 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان وجود دارد که باید برای آن ها سند تک برگ صادر شود که تاکنون یک دهم از این اراضی دارای سند تک برگ شدند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت صدور رایگان سند تک برگ منازل روستایی، پایان امسال

مهلت صدور رایگان سند تک برگ منازل روستایی، پایان امسال