مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-23سياسي

غفلت از آموزش و پرورش خطای استراتژیک است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید به آموزش و پرورش در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری توجه داشته باشیم و غفلت از این مهم، - ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید به آموزش و پرورش در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری توجه داشته باشیم و غفلت از این مهم، خطای استراتژیک است.

آیت الله صفایی بوشهری در اجتماع بزرگ فرهنگیان ، بسیجیان و مبلغین امین مدارس استان بوشهر تحت عنوان همایش طلایه داران جهاد تبیین با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه در مصلای بوشهر با اشاره به اغتشاش های اخیر در کشور گفت: در این شرایط ویژه باید هوشمندانه و براساس تبعیت از هدایت های رهبر معظم انقلاب، از این فتنه عبور و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در آفرینش تمدن و تاثیر آن در ایجاد نظم نوین جهانی نقشی مهم دارد، اظهار کرد: دشمن با ایجاد اخلال، قصد دارد از تولید علم در آموزش و پرورش جلوگیری کند و حتی اگر از رسیدن به این هدف ناکام بماند، تلاش می کند تا نگذارد آموزش و پرورش به مرجعیت علمی برسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: آموزش در جغرافیای ملی، دارای سایه گسترده ای است، به همین دلیل دشمن بنیان علمی آموزش و پرورش را هدف قرار داده و در این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از آموزش و پرورش خطای استراتژیک است

غفلت از آموزش و پرورش خطای استراتژیک است