مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:352022-11-23اقتصادي

بافت فرسوده نجف آباد احیا و بهسازی می شود


مدیر منطقه پنج شهرداری نجف آباد گفت: به منظور حفظ زندگی در منطقه مرکزی شهر، بافت فرسوده شهری نجف آباد احیا و بهسازی می شود.

- شهرام آخوندی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رسیدگی به نیازها و احیا بافت فرسوده و قدیمی شهر برای رونق زندگی در این مناطق در قالب طرح های بازآفرینی شهری اجرا می شود.

وی افزود: کمک به صدور پروانه های ساختمانی و ارائه خدمات زیرساختی برای مناطق قدیمی و فرسوده توسط مدیریت شهری انجام می شود که آسفالت معابر سکونتگاه های آن مناطق از جمله این اقدامات است.

مدیر منطقه پنج شهرداری نجف آباد، ادامه داد: امسال 35 میلیارد ریال برای آسفالت معابر این منطقه شهر هزینه شده که در رفع نیاز این دسته از شهروندان و افزایش رضایتمندی نقش دارد.

وی با بیان اینکه 15 پروژه عمرانی در منطقه پنج نجف آباد در حال اجرا است، تصریح کرد: بالغ بر یکصد میلیارد ریال برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است.

آخوندی اصلاح تقاطع، زیرسازی خیابان، آسفالت معابر، ایجاد فضای فرهنگی، هدایت آب های سطحی و روشنایی معابر را از جمله طرح و پروژه های در دست اقدام این منطقه از شهر برشمرد.

مدیر منطقه پنج شهرداری نجف آباد، یادآور شد: بخشی از پروژه های در دست اقدام به بهره برداری رسیده که در آیینی جشن افتتاحیه آن ها برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت فرسوده نجف آباد احیا و بهسازی می شود

بافت فرسوده نجف آباد احیا و بهسازی می شود