مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:352022-11-23سياسي

شهرک فناوری و دانش بنیان در لرستان ایجاد شود


معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم گفت: شهرک فناوری و دانش بنیان در لرستان ایجاد شود.

- دکتر علی خیرالدین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عمده ترین مشکل شرکت های دانش بنیان لرستان، نبود زمین و فضای مکانی کافی برای فعالیت است و یکی از وظایف ستاد اقتصاد دانش بنیان استان ها، این است که مشکلات شرکت ها و واحدهای فناور و دانش بنیان را برطرف کنند.

وی اضافه کرد: یکی از تصمیمات ستاد اقتصاد دانش بنیان استان این بود که با مشارکت پارک علم و فناوری لرستان، یک دهکده فناوری کشاورزی در استان ایجاد شود.

ایجاد پردیس خصوصی در حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم گفت: همچنین تصویب شد یک پردیس خصوصی در حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت استان و پارک علم و فناوری در لرستان ایجاد شود.

وی عنوان کرد: از دیگر مصوبات ستاد اقتصاد دانش بنیان لرستان، این موضوع بود که با همکاری مشترک شرکت شهرک های صنعتی استان و پارک علم و فناوری لرستان، یک شهرک فناوری در استان تأسیس شود تا شرکت های دانش بنیان در این شهرک، مستقر و حمایت شوند.

265 مرکز رشد واحدهای فناور مستقر در پارک های علم و فناوری خیرالدین با بیان اینکه در کشور، 53 پارک علم و فناوری، 265 مرکز رشد واحدهای فناور مستقر در پارک های علم و فناوری و 7750 شرکت دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک فناوری و دانش بنیان در لرستان ایجاد شود

شهرک فناوری و دانش بنیان در لرستان ایجاد شود