مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:202022-11-23حوادث

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری با پیامک «پرونده اغتشاشات»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داوود معظمی گودرزی دراین باره گفت: اخیرا پیامک های لینک دار با محتوای «پرونده اغتشاشات شما در سایت زیر» برای برخی از شهروندان ارسال شده ودر زیر آن لینکی ناشناس قرار گرفته است.

- هشدار پلیس درباره کلاهبرداری با پیامک پرونده اغتشاشات رییس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به ارسال پیامک هایی با عنوان پرونده اغتشاشات به مردم هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داوود معظمی گودرزی دراین باره گفت: اخیرا پیامک های لینک دار با محتوای پرونده اغتشاشات شما در سایت زیر برای برخی از شهروندان ارسال شده ودر زیر آن لینکی ناشناس قرار گرفته است.

این پیام از سوی مجرمان سایبری برای شهروندان ارسال شده و جعلی است.

وی افزود: در این روش از کلاهبرداری، کلاهبرداران با درست کردن آدرس اینترنتی پیامکی با محتوای پرونده اغتشاشات شما در سایت زیر برای شهروندان ارسال می کنند که در نهایت با ترغیب آنان هدف کلاهبرداری قرار خواهند گرفت.

رییس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: لینک معرفی شده در این پیامک ها حاوی یک بدافزار است و مجرمان اینترنتی با این شگرد مجرمانه، اطلاعات کارت بانکی متقاضیان را به سرقت برده و با نقص کردن حریم خصوصی شهروندان و دسترسی به اطلاعات شخصی، نسبت به برداشت غیرمجاز از حساب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری با پیامک «پرونده اغتشاشات»

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری با پیامک «پرونده اغتشاشات»