مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:202022-11-23سياسي

لزوم کنترل سرمایه در گردش صنایع، پس از پرداخت تسهیلات


نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است که سرمایه در گردش صنایع استان پس از پرداخت تسهیلات کنترل شود.

- محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای، در گفت وگو با ایسنا، با اشار به اینکه پرداخت تعهدات بانک ها در سفر رییس جمهور به استان جزو اولویت های استان است، اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی برکات زیادی به دنبال داشت و استان را به اندازه 20 سال جلو انداخت اما رونق بخش اقتصادی اتفاق نیفتاد و این موضوع نیز به علت عدم تحقق تعهدات بانک ها است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های سرمایه گذاری باید ایجاد شود، افزود: سرمایه در گردش صنایع بزرگ استان باید در داخل استان باشد و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی نیز پس از پرداخت تسهیلات کنترل شود.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به طور مثال سرمایه در گردش پتروشیمی 25 هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: اگر سرمایه در گردش همه صنایع در استان باشد این رقم ها با هم تجمیع می شود و اتفاقات خوبی در حوزه اقتصادی استان رخ می دهد.

وحیدی در رابطه با مشکلات پنبه کاران استان مطرح کرد: 15 هزار هکتار سطح زیر کشت پنبه در استان وجود دارد اما قیمت پنبه نسبت به سال قبل 30 درصد کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کنترل سرمایه در گردش صنایع، پس از پرداخت تسهیلات

لزوم کنترل سرمایه در گردش صنایع، پس از پرداخت تسهیلات