مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:122022-11-23سياسي

رفع مشکلات نیازمند اقدام جهادی با تفکر بسیجی است


با توجه به شرایط و مشکلاتی که در کشور داریم و در حال تحمل تحریم های دشمن هستیم، برای رفع مشکلات نیاز به اقدام جهادی با تفکر بسیجی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر در مجمع بسیجیان اسلامشهر که در سالن شهید آوینی شهرداری اسلامشهر با حضور امام جمعه، مسئولین ادارات و نخبگان بسیجی برگزار شد، اظهار کرد: با این همه مسائل و مشکلاتی که در کشور داریم و تحریم های گزنده و کشنده دشمن را تحمل می کنیم، برای غلبه بر مشکلات اقدام جهادی با تفکر و فرهنگی بسیجی نیاز است.

حبیبی افزود: در شرایط امروز جامعه که کشور دچار بحران ها و مشکلاتی شده، هر مدیر و کارمند و کارگری که در هر پست و مقام و مسئولیتی فعالیت می کنند نباید به روال عادی کارها را انجام دهند، باید کار جهادی و با راهبرد مشخص در جهت حفظ منافع ملی و نظام و شأن و منزلت مردم انجام شود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مسائل و مشکلات قریب به 23 سال گذشته این شهرستان احصا شده و نظام مسائل به عدد و رقم کمی و کیفی رسیده و به اطلاع مقامات ملی و استانی و مسئولینی که به این شهرستان می آیند، اعلام و از آنها مطالبه می شود و با توجه به سفر آیت الله رییسی به شهرستان اسلامشهر که در روز پنجشنبه انجام می شود، پیگیر رفع مسائل و مشکلات منطقه در عرصه های مختلف و مطالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات نیازمند اقدام جهادی با تفکر بسیجی است

رفع مشکلات نیازمند اقدام جهادی با تفکر بسیجی است