مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 10:052022-11-23دانش

دادگستری خراسان رضوی بدون مماشات و قاطعانه با عاملان اغتشاشات اخیر برخورد کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد در نامه ای به صادقی، رییس دادگستری خراسان رضوی درخواست کردند که بدون مماشات و قاطعانه با عاملان اغتشاشات اخیر، - انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد در نامه ای به رییس کل دادگستری خراسان رضوی از وی خواست که بدون مماشات و قاطعانه با عاملان اغتشاشات اخیر برخورد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد در نامه ای به صادقی، رییس دادگستری خراسان رضوی درخواست کردند که بدون مماشات و قاطعانه با عاملان اغتشاشات اخیر، به ویژه قاتل دو دانشجوی بسیجی مشهد برخورد کند.

در این نامه آمده است: شهادت غریبانه دو تن از جوانان غیور انقلابی مشهد مقدس، شهیدان حسین زینال زاده و دانیال رضازاده باعث تأسف و تأثیر بسیار شد و قلب مردم را به درد آورد.

این حادثه تلخ را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج) و خانواده شهدا تبریک و تسلیت عرض می کنیم و حضور پررنگ مردم انقلابی مشهد در مراسم تشییع شهدای حوادث اخیر به خوبی نشان داد که جهت مردم مشخص است و راه آنان از اغتشاشگران و معادنین جداست.

مردم ایران عزیز علی الخصوص مردم مشهد مقدس با هدیه کردن خون فرزندانشان نشان دادند که تا کجا پای انقلاب اسلامی یاستاده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری خراسان رضوی بدون مماشات و قاطعانه با عاملان اغتشاشات اخیر برخورد کند

دادگستری خراسان رضوی بدون مماشات و قاطعانه با عاملان اغتشاشات اخیر برخورد کند