مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:502022-11-23اجتماعي

دهیار یوسف آبادی کار نشدنی در زنجان را شدنی کرد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با تاکید بر اینکه دهیاران می توانند کمک حال در حوزه مدیریت پسماند باشند، گفت: دهیار روستای یوسف آباد در اقدامی موفق توانسته است این امر را محقق کند.

- محمدرضا یافتیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه موضوع ساماندهی پسماند روستاها بسیار حائز اهمیت است چرا که محل مناسب و روش دقیقی برای امحا این موارد در مناطق وجود ندارد، اظهار کرد: در این شرایط مشاهد می کنیم که اطراف روستاها مملو از زباله و پلاستیک رها شده است؛ در حالی که این مناطق باید همیشه زیبا و تمیز باشد.

وی با اشاره به اینکه در روستای یوسف آباد دهیار این روستا با اقدامات و برنامه ریزی دقیق توانسته است طرح تفکیک از مبدا را انجام داده و این رفتار را بین خانواده های روستا نهادینه کند، تصریح کرد: در این روستا همه زباله ها به صورت تفکیک شده از منازل جمع آوری شده و در محل هایی که از قبل دهیار اعلام کرده دپو می شود.

این مسئول ادامه داد: بعد از تفکیک و جمع آوری زباله در این روستا، زباله ها به صورت کاملا اصولی امحا می شود و این روزها اهالی یوسف آباد در روستایی طرفدار محیط زیست زندگی می کنند که معتقدیم این رفتار را با آموزش درست و منطقی می توانیم در سایر بخش ها نیز به مرحله اجرا درآوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیار یوسف آبادی کار نشدنی در زنجان را شدنی کرد

دهیار یوسف آبادی کار نشدنی در زنجان را شدنی کرد