مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:452022-11-23سياسي

اجرای 1540 ماموریت توسط هلال احمر در گیلان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به انجام هزار و 540 مأموریت این جمعیت از ابتدای سال تاکنون گفت: اغلب این مأموریت ها مربوط به حوادث ترافیکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش غلامی شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در گیلان 300 پرسنل رسمی دارد، اظهار کرد: حدود چهار هزار نفر داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه 160 نفر امدادگر داوطلب در حوزه غریق نجات فعالیت می کنند، تصریح کرد: مقرر شد که روند جذب داوطلبان در هلال احمر پیگیری شود.

وی با اشاره به استقرار یک تیم واکنش سریع هلال احمر در مرکز استان گیلان گفت: سایر تیم ها نیز در شهرستان های استان گیلان حضور دارند و رتبه نخست کشوری در حوزه پاسخگویی واکنش سریع داریم.

غلامی با بیان اینکه به طور معمول 70 درصد از منابع هلال احمر باید در حوزه خدمات رسانی و 30 درصد به صورت آماده باش باشد، ادامه داد: به دلیل شرایط استان گیلان، 100 درصد از منابع ما صرف پاسخگویی و خدمات دهی می شود البته برای ارتقا منابع اقداماتی انجام شده و پیگیری ها در این باره ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در جریان سفر رییس جمهور به گیلان برای نخستین بار اعتبار 40 میلیارد تومانی برای جمعیت هلال احمر استان دریافت شد، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1540 ماموریت توسط هلال احمر در گیلان

اجرای 1540 ماموریت توسط هلال احمر در گیلان