مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:352022-11-23سياسي

تکلیف 540 واحد مسکن تربت حیدریه مشخص شد


آیین قرعه کشی برای مشخص شدن 540 واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن تربت حیدریه با حضور فرماندار، نماینده دادستان و جمعی از مسولان ذیربط شهرستان تربت حیدریه مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر کی پور شامگاه سه شنبه در مراسم قرعه کشی برای مشخص شدن 540 واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن تربت حیدریه اظهار کرد: تمام تلاش دولت در تحقق طرح نهضت ملی مسکن، تهیه و تحویل مسکن ارزان و با کیفیت است.

فرماندار تربت حیدریه افزود: شایسته است حال که دولت عزم خود بر خانه دار کردن مردم جزم کرده، دستگاه های مرتبط با اجرای طرح و به خصوص مجریان اجرا و تکمیل زیرساخت ها، کمال همکاری خود را برای تحقق این طرح ملی، به صورت مضاعف محقق کنند.

11 هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در ادامه مرتضی رضازاده، سرپرست اداره راه و شهرسازی تربت‎ حیدریه نیز گفت: سایت مسکن مهر تربت حیدریه از سال 89 کار خود را با 10 پیمانکار آغاز و تا امروز 2 هزار و 426 واحد ساخته شده است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی تربت‎ حیدریه افزود: از این تعداد هزار و 500 واحد تحویل و 900 واحد به دلایل مختلف از جمله فاقد متقاضی یا فقدان اجرای تعهدات پیمانکار باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف 540 واحد مسکن تربت حیدریه مشخص شد

تکلیف 540 واحد مسکن تربت حیدریه مشخص شد