مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:272022-11-23سياسي

امام جمعه قزوین: کرسی های آزاداندیشی در مدارس و دانشگاه ها جدی گرفته شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم کاروان نماز در دبیرستان علامه جعفری قزوین گفت: کرسی های آزاداندیشی در مدارس و دانشگاه ها جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم کاروان نماز در دبیرستان علامه جعفری قزوین در رابطه با اهداف انقلاب اظهار کرد: یکی از اهداف انقلاب این بود که سلطه و سیطره اجانب از کشور برداشته شود و اجازه ندهیم دیگران حیثیت مردم را زیر پا بگذارند.

وی ادامه داد: اولین واکنش جدی امام خمینی (ره) در مقابل استعمار، موضوع کاپیتولاسیون بود، طبق این قانون آمریکایی ها در ایران مصونیت قضایی داشتند، هیچ کس حق نداشت در ایران آنها را به خاطر هر جنایتی که مرتکب می شدند مجازات کند؛ این بدترین توهین و تحقیر نسبت ایران و ایرانی بود.

امام جمعه قزوین افزود: امام خمینی (ره) به این قانون به شدّت اعتراض کرد و به جای اینکه امریکایی ها ما را تحقیر کنند امام خمینی (ره) آنان را تحقیر و در دنیا رسوا کرد و این قانون را قانون جنگل نامید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: آمریکا هواپیمای مسافربری ما را با حدود 300 سرنشین سرنگون کرد و کسی که این جنایت را انجام داد در آمریکا به عنوان قهرمان معرفی شد، یعنی محاکمه آن ها این گونه بود و نهایت اهانت را به ملت ما داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: کرسی های آزاداندیشی در مدارس و دانشگاه ها جدی گرفته شود

امام جمعه قزوین: کرسی های آزاداندیشی در مدارس و دانشگاه ها جدی گرفته شود