مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:252022-11-23اقتصادي

شناسایی و رفع نقاط پر تصادف جاده ها با کمک استان ها


شهریار افندی زاده با اشاره به نقشه راه مصوب برای افزایش ایمنی جاده ها گفت: شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و برطرف کردن آن ها با همکاری و کمک استان ها منجر به نزولی کردن روند تصادفات خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ شهریار افندی زاده، سرپرست و معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی ضمن گرامیداشت روز جهانی یادبود قربانیان سوانح رانندگی، اظهار کرد: ثبت اطلاعات سازمان ها و ارگان های تأثیر گذار در سامانه جامع ثبت حوادث و سوانح حمل ونقل کشور ضروری است، چرا که تحلیل این داده ها به ما برای تصمیم گیری و ارائه راهکار مناسب در جهت کاهش تصادفات جاده ای کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون ایمنی راه ها در وزارت راه و شهرسازی گفت: هدف اصلی این کمیسیون، کاهش تعداد تصادفات جاده ها با کمک عوامل تأثیر گذار است و قرار شد نقاط پر تصادف توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و پلیس راه ظرف مدت یک ماه شناسایی و به کمیسیون ایمنی راه ها برای اقدامات بعدی ارائه شود.

افندی زاده همچنین به ابلاغ دستورالعمل شناسایی نقاط پر تصادف در فروردین 1401 اشاره کرد و افزود: بر اساس این دستورالعمل، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با همکاری استان ها این نقاط را شناسایی می کند تا با توجه به بودجه موجود برای برطرف کردن این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و رفع نقاط پر تصادف جاده ها با کمک استان ها

شناسایی و رفع نقاط پر تصادف جاده ها با کمک استان ها