مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:252022-11-23ورزشي

مراکز مشاوره ازدواج در شهرستان های خراسان جنوبی راه اندازی می شود


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: مراکز مشاوره ازدواج براساس مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در شهرستان های خراسان جنوبی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی متقی فر سه شنبه شب در جمع فعالان حوزه مشاوره استان بیان کرد: مراکز مشاوره ازدواج بر اساس مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با همکاری فرمانداران در شهرستان ها راه اندازی می شوند.

وی اظهار کرد: در این راستا مقرر شد فرمانداران مکان های رایگانی را در اختیار مشاوران قرار دهند تا با حمایتی که از آنها برای پرداخت هزینه های مشاوره انجام می دهیم، مراکز مشاوره ازدواج راه اندازی شوند.

متقی فر با اشاره به اینکه مشاوره ازدواج برای کسانی که توان پرداخت هزینه آن را ندارند رایگان خواهد بود، افزود: 430 مرکز مشاوره ازدواج در کشور وجود دارد و به زودی فرایند صدور مجوز مشاوره توسط وزارت ورزش و جوانان به شکل الکترونیکی انجام می شود.

وی بیان کرد: در حوزه مشاوره ازدواج و خانواده ظرفیت بسیاری در کشور وجود دارد که به شکل گیری زندگی پایدار برای توانمند سازی انگیزه ها کمک می کند.

حجت الاسلام متقی فر با انتقاد از فرهنگ اشتباهی که برای مراجعه به مشاور بعد از ازدواج وجود دارد، ادامه داد: اصل این است که زوجین قبل از ازدواج ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز مشاوره ازدواج در شهرستان های خراسان جنوبی راه اندازی می شود

مراکز مشاوره ازدواج در شهرستان های خراسان جنوبی راه اندازی می شود