مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 09:052022-11-23اجتماعي

دو مرکز مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی در خراسان شمالی افتتاح شد


معاون اجتماعی سپاه خراسان شمالی از افتتاح دو مرکز مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی در شهرستان های بجنورد و شیروان خبر داد.

- سرهنگ هادی حسن دوست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از خلاءهای جدی استان در بحث پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی لزوم توجه جدی به موصوع ارائه مشاوره های ارزان و با رویکرد اسلامی است، جهت کمک به حل این مساله معاونت اجتماعی بسیج اقدام به ایجاد و راه اندازی دو مرکز مشاوره خانواده در شهرستان های بجنورد و شیروان کرده است.

معاون اجتماعی سپاه خراسان شمالی ادامه داد: هدف از ایجاد این مراکز ارائه خدمات مشاوره در کلیه زمینه های سلامت اجتماعی اعم از مشاوره های اعتیاد، تربیت فرزند، طلاق، ازدواج، مشاوره های تحصیلی، حقوقی و.

است.

وی افزود: اساتید و مشاوران مورد استفاده در این مراکز از اساتید برتر حوزه و دانشگاه هستند و آنچه در این مراکز هدف گزاری شده ارائه خدمات مشاوره با رویکرد اسلامی و ارزان به مردم دورترین نقاط روستایی و شهری است.

حسن دوست گفت: علاقه مندان جهت استفاده و بهره گیری از این خدمات می توانند با مراجعه به کلیه پایگاه های بسیج و دریافت نوبت به مراکز مذکور مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مرکز مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی در خراسان شمالی افتتاح شد

دو مرکز مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی در خراسان شمالی افتتاح شد