مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:452022-11-23اقتصادي

ارائه خدمات به بیش از 28 هزار نفر توسط هلال احمر کردستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در یکسال گذشته به بیش از 28 هزار نفر در پروژه های داوطلبی محرومیت زدا توسط حوزه داوطلبان هلال احمر استان خدمات حمایتی و درمانی ارائه شده است.

- پیام جلالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طی یکسال گذشته بیش از 2 هزار و 500 نفر از خدمات حمایتی و درمانی و همچنین 25 هزار و 700 نفر در پروژه های محرومیت زدا در طرح هایی موسوم به نیابت، همای رحمت، کاروان سلامت و.

به ارزش 23 میلیارد و 183 میلیون ریال بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: سال گذشته طی اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق و روستاهای محروم استان، ارائه خدمات دندانپزشکی از جمله ترمیم، ویزیت و.

در قالب 8 کاروان سلامت به ارزش 4 میلیارد و 700 میلیون ریال، به مردم ارائه شده و یک هزار و600 بسته معیشتی در این کاروان ها توزیع شد.

وی با اشاره به مشارکت و همراهی خیرین جهت تجهیز بانک امانات پزشکی افزود: در این مدت تعداد 78 قلم از اقلام پزشکی جهت تجهیز بانک امانات پزشکی به ارزش یک میلیارد ریال به هلال احمر کردستان اهدا شده است.

جلالی اضافه کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته با مشارکت اعضای داوطلب و خیرین جمعیت هلال احمر کردستان، فعالیت های داوطلبی از جمله برپایی چادر ایستگاه سلامت، طرح نیابت، کاروان سلامت، توزیع بسته های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به بیش از 28 هزار نفر توسط هلال احمر کردستان

ارائه خدمات به بیش از 28 هزار نفر توسط هلال احمر کردستان