مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:452022-11-23اجتماعي

شهردار تهران: حال و روز شهر و شهروندان مناسب نیست


شهردار تهران با اشاره به وضعیت شهر تهران گفت: از 70 هزار هکتار بافت شهر، 12 هزار هکتار آن بافت ناپایدار است و آلودگی هوا و ترافیک و بد مسکنی و بی مسکنی در شهر وجود دارد و حال و روز شهر و شهروندان مناسب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست هم اندیشی با نخبگان دانشگاهی که در محل ساختمان شهرداری تهران برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط فعلی ابتدا باید به درک و فهم این نکته برسیم که در چه نقطه ای هستیم ، اظهار کرد: شرایط اخیر در کشور را یک فرصت می دانم و جنبه تهدید آن را فرع ماجرا می دانم؛ بنابراین باید سلسله اقدامات اساسی و تحولات و گره گشایی از برهم انباشتگی مشکلات کشور که هم عموم مردم را به آینده امیدوار کند و هم پاسخ معتبر به جز جز جامعه و عناصر و اجزای آن بدهد و منجر به تقویت ما از درون شود را در پیش بگیریم.

وی با اشاره به وضعیت شهر تهران و بدهی شهرداری افزود: وضعیت شهرداری در ابتدای این دوره مناسب نبود و حدود 70 هزار میلیارد بدهی داشتیم که در حال حاضر 13 میلیارد بهره سال گذشته هم به آن اضافه شده و شهرداری در ابتدای دوره دچار تنش مالی بود و پروژه های شهر خوابیده بود.

زاکانی گفت: در این دوره از مدیریت شهری در همان 10 روز اول با انضباط مالی و خزانه واحد از تنش مالی خارج شدیم و 99 درصد بودجه را در سال گذشته محقق و اکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران: حال و روز شهر و شهروندان مناسب نیست

شهردار تهران: حال و روز شهر و شهروندان مناسب نیست