مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:302022-11-23اجتماعي

ساماندهی رودخانه «قره سو» نیازمند تصفیه فاضلاب شهری است


مدیرکل محیط زیست کرمانشاه با اشاره به مشخص کردن یک برنامه زمان بندی شده برای حل مشکلات محیط زیستی رودخانه «قره سو»، گفت: ساماندهی رودخانه «قره سو» نیازمند تصفیه فاضلاب شهری است.

- کرمانشاه- مدیرکل محیط زیست کرمانشاه با اشاره به مشخص کردن یک برنامه زمان بندی شده برای حل مشکلات محیط زیستی رودخانه قره سو ، گفت: ساماندهی رودخانه قره سو نیازمند تصفیه فاضلاب شهری است.

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: محیط زیستی که محل و جایگاه زندگی مان است بسیار حائز اهمیت بوده و قطعاً چالش هایی در این زمینه وجود دارد، مهم ترین چالش های محیط زیستی استان کرمانشاه معضل گرد و غبار و خشک شدن جنگل های بلوط، برداشت بی رویه از منابع آبی و استفاده از کشت های آب بر است.

وی در خصوص آلودگی رودخانه قره سو، افزود: متأسفانه به دلیل عدم وجود ظرفیت لازم تصفیه خانه شهر کرمانشاه برای انجام عملیات تصفیه، بخشی از فاضلاب شهر کرمانشاه وارد این رودخانه می شود و این به عنوان یک معضل مهم زیست محیطی تلقی می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: مقرر شده است شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه و سایر دستگاه های ذی ربط با هماهنگی نسبت به افزایش تعداد پمپ هایی که برای انتقال فاضلاب شهر تعبیه شده است اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی رودخانه «قره سو» نیازمند تصفیه فاضلاب شهری است

ساماندهی رودخانه «قره سو» نیازمند تصفیه فاضلاب شهری است