مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:252022-11-23سياسي

تغییرات گسترده ای در حوزه اقتصاد باید اتفاق بیفتد


مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حوزه اقتصاد به شکل سلبی و ایجابی نیاز است که تغییرات گسترده ای در کشور اتفاق بیفتد.

- ایسنا/بوشهر مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حوزه اقتصاد به شکل سلبی و ایجابی نیاز است که تغییرات گسترده ای در کشور اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام حسین طائب شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به حوادث اخیر اظهار کرد:در حوزه اقتصاد به شکل سلبی و ایجابی نیاز است که تغییرات گسترده ای در کشور اتفاق بیفتد؛ البته این تغییرات مدتی است که اتفاق افتاده اما باید مردم در حوزه های اقتصادی آن را حس کنند.

به گفته وی، در کشور با مشکلی به نام بزرگ نمایی روبه رو هستیم به طوری که تصویری بزرگ از فساد در جامعه از مسئولان به مردم نشان داده می شود، اما برخورد با آن نوع فساد دارای تصویری به مراتب کوچک تر است؛ وقتی در محاکم قضایی برای رسیدگی به یک پرونده اختلال اقتصادی شاهد این هستیم که چندین هزار برگه از یک پرونده تخلف نشان داده می شود، مردم انتظار دارند که نوع برخورد نیز به همان اندازه بزرگ به آنها گزارش شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ادامه داد: در حالی که پس از چندین ماه معطلی که ناشی از رسیدگی قضایی است تصویری کوچک و در حد یک پاراگراف به آنها داده می شود، وقتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات گسترده ای در حوزه اقتصاد باید اتفاق بیفتد

تغییرات گسترده ای در حوزه اقتصاد باید اتفاق بیفتد