مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 08:102022-11-23بين الملل

بازگشت فیدل کاسترو به خیابان های مسکو و تحکیم دوستی سنتی مسکو - هاوانا


ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه روز سه شنبه با همتای کوبایی خود در مسکو دیدار کرد، جایی که این دو از بنای یادبود فیدل کاسترو، رهبر انقلابی کوبا رونمایی کردند و دوستی سنتی بین کشورهای تحریم شده خود را ستودند.

- بازگشت فیدل کاسترو به خیابان های مسکو و تحکیم "دوستی سنتی" مسکو - هاوانا ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه روز سه شنبه با همتای کوبایی خود در مسکو دیدار کرد، جایی که این دو از بنای یادبود فیدل کاسترو، رهبر انقلابی کوبا رونمایی کردند و "دوستی سنتی" بین کشورهای تحریم شده خود را ستودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تایمز، پوتین پس از رونمایی از مجسمه فیدل کاسترو که او را رفیق خطاب کرد، گفت: اتحاد جماهیر شوروی و روسیه همیشه از مردم کوبا در مبارزاتشان برای استقلال و خودمختاری حمایت کرده اند و همچنان از آنها حمایت می کنند .

میگوئل دیاز کانل، رییس جمهور کوبا هم گفت: روسیه همیشه می تواند روی کوبا حساب کند، و یکی از دلایل این پیوند قوی این است که مسکو دشمن دشمن کوباست.

او گفت: روسیه و کوبا هر دو مشمول تحریم هایی هستند که از یک دشمن، یعنی امپراتوری یانکی ها سرچشمه می گیرد.

ولادیمیر پوتین، در این مراسم به ذکر خاطرات خود از رهبر انقلاب کوبا، فیدل کاسترو که بارها با وی ملاقات کرده بود، پرداخت و گفت که او همواره تحت تأثیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت فیدل کاسترو به خیابان های مسکو و تحکیم دوستی سنتی مسکو - هاوانا

بازگشت فیدل کاسترو به خیابان های مسکو و تحکیم دوستی سنتی مسکو - هاوانا