مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 02:452022-11-22اقتصادي

بهار 1402؛ آخرین ضرب العجل باند رفت آزادراه تهران-شمال


مدیرعامل شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور درباره زمان بهره برداری از باند رفت آزادراه تهران-شمال گفت که با تامین اقدامات ایمنی، - این آزارداه تا بهار 1402 این کار زیر ترافیک قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروژه آزادراه تهران-شمال در سال 1373 به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی رسید و عملیات اجرایی آن از سال 1376 آغاز شده و تاکنون فاز اول و چهارم این محور آزادراهی 32 کیلومتر و 20 کیلومتر افتتاح شده و در حال بهره برداری است.

از فاز دوم این آزادراه نیز تاکنون تونل البرز به عنوان طولانی ترین تونل کشور به طول بیش از شش کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

پس از تکمیل فاز دو، فاز سوم آزادراه تهران-شمال باقی می ماند که از پل زنگوله در ابتدای استان مازندران آغاز شده و به طول 47 کیلومتر ادامه پیدا کرده و در سه راهی دشت نظیر به فاز چهارم این آزادراه متصل می شود.

در عین حال باند غربی بیان کرد: باند رفت قطعه دوم آزاد راه تهران شمال به پیشرفت فیزیکی 89 درصدی رسیده و پیشرفت فیزیکی کل این منطقه 65 درصد است و پیش بینی می کنیم با تامین مالی طی سه سال آینده به اتمام برسد.

در این راستا خیرالله خادمی -مدیرعامل شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور- در گفت وگو با ایسنا درباره زمان بهره برداری از باند رفت آزادراه تهران-شمال اظهار کرد: عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهار 1402؛ آخرین ضرب العجل باند رفت آزادراه تهران-شمال

بهار 1402؛ آخرین ضرب العجل باند رفت آزادراه تهران-شمال