مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 02:452022-11-22اقتصادي

بدهی 95 میلیاردی شرکت پشتیبانی امور دام لرستان پرداخت شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به پرداخت بدهی 95 میلیارد تومانی شرکت پشتیبانی امور دام از سوی اتحادیه مرغداران، از افزایش نظارت ها بر بازار این استان خبر داد.

- سید عماد شاهرخی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بدهی شرکت پشتیبانی امور دام لرستان به مرغداران و دامداران، اظهار داشت: این بدهی، 95 میلیارد تومان بوده است.

وی، بیان داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته، الان هیچ مرغداری در استان طلبی از شرکت پشتیبانی دام و دولت لرستان ندارد.

بدهی 95 میلیاردی شرکت پشتیبانی امور دام پرداخت شد رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این رابطه، عنوان کرد: در این راستا اتحادیه مرغداران را مباشر توزیع نهاده های دامی و همچنین توزیع مرغ منجمد در بازار کردیم.

شاهرخی، تاکید کرد: ما رقم را به حساب شرکت پشتیبانی واریز نکردیم، بلکه خود اتحادیه مرغداران این رقم را بابت طلب مرغداران، به مرغداران پرداخت کرد.

وی افزود: خوشبختانه الان هیچ مرغداری در استان طلبی از شرکت پشتیبانی دام و دولت لرستان ندارد و این موضوع را نیز به عنوان اولین استان به وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده ایم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه دو میلیون و 800 هزار قطعه جوجه ریزی در مهر ماه داشته ایم، عنوان کرد: این عدد در ماه جاری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 95 میلیاردی شرکت پشتیبانی امور دام لرستان پرداخت شد

بدهی 95 میلیاردی شرکت پشتیبانی امور دام لرستان پرداخت شد