مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 00:052022-11-22بين الملل

کاخ سفید: بایدن تحت آزمایشات سلامت قرار می گیرد


سخنگوی کاخ سفید گفت که جو بایدن رییس جمهور آمریکا به زودی تحت آزمایشات سلامت سالانه قرار خواهد گرفت و نتایج آن اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رییس جمهور آمریکا به زودی تحت آزمایشات سلامت سالانه قرار خواهد گرفت و نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

بر اساس ای گزارش، کارین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید گفت: وضعیت سلامت رییس جمهور نگران کننده نیست و از وضعیت خوب و پویایی برخوردار است.

این در حالی است که جو بایدن رییس جمهور آمریکا در اجلاس گروه 20 در بالی هنگام استفاده از برگه تقلب مشاهده شد که به او دستور می داد کجا بنشیند، چه زمانی سخنرانی کند یا عکس بگیرد.

بر اساس گزارش نشریه نیویورک پست، عکس تقلب کردن بایدن هنگام شرکت او در نشستی درباره زیرساخت ها و سرمایه گذاری جهانی در روز سه شنبه گذشته در جزیره بالی اندونزی و ورق زدن صفحات یادداشت گرفته شده است.

یادداشت تایپ شده در برگه تقلب بایدن، شامل دستورالعمل های گام به گام در مورد اقداماتی است که او باید در طول جلسه انجام می داد.

به عنوان نمونه، این برگه بایدن را با حروف قرمز تو- شما خطاب قرار داده و در بخش دیگری از آن نوشته شده است: شما، رییس جمهور [اندونزی] ویدودو، و نخست وزیر [ژاپنی] کیشیدا، درست قبل از شروع جلسه عکس خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: بایدن تحت آزمایشات سلامت قرار می گیرد

کاخ سفید: بایدن تحت آزمایشات سلامت قرار می گیرد