مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 23:352022-11-22سياسي

شناسایی 77 پروژه ناتمام در تبریز


شهردار تبریز از شناسایی 77 پروژه مشکل دار و ناتمام در تبریز خبر داد و افزود: قسمت عمده ای از این پروژه ها را خلع ید کردیم و هرکدام که امکان احیا داشته باشد، - احیا خواهیم کرد و درصورت نیاز نیز خلع ید خواهیم کرد.

یعقوب هوشیار در دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه تبریز، با بیان این که موضوع حمل و نقل عمومی یکی از معضلات جدی شهر تبریز است، اظهار کرد: وقتمان محدود است و پرداختن به گذشته به نفع شهر نیست، اما بعد از تصدی مسئولیت، بلافاصله در سه حوزه حمل و نقل که به عنوان زیرساخت های این حوزه مطرح است ورود کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که انعقاد قرارداد 350 دستگاه ناوگان اتوبوسرانی و دریافت مجوز نوسازی 2000 تاکسی از جمله این موارد است، اضافه کرد: این ناوگان تا پایان سال با اولویت مناطق محروم در سطح شهر توزیع خواهد شد که این امر در کاهش آلودگی هوا نیز تاثیر داشته و یکی از اثرات جانبی حمل و نقل نیز آلودگی هوا است که با بهره گیری از زیرساخت های نوین و نوسازی ناوگان کاهش می یابد.

وی با اشاره به این که فاز سه خط یک مترو بعد از تصادف متوقف مانده بود و سه ایستگاه این فاز نیز ناقص بود، ادامه داد: با همت همکاران ایستگاه شماره 15 مترو در شهریور ماه افتتاح شد و ایستگاه شماره 14 روز شنبه هفته آتی و ایستگاه شماره 13 هم 22 بهمن ماه تمام شده و طبق رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 77 پروژه ناتمام در تبریز

شناسایی 77 پروژه ناتمام در تبریز