مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 23:302022-11-22سياسي

اقدامات تأثیرگذار برای تبیین دستاوردهای انقلاب انجام شود


مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اقدامات تأثیرگذار برای تبیین دستاوردهای انقلاب انجام شود گفت: مهار قدرت انقلاب اسلامی از اهداف آمریکایی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین طائب سه شنبه شب در همایش بصیرتی جهاد تبیین در بوشهر اظهار داشت: امروز نگاه واقعی دشمنان انقلاب اسلامی به ما این است که انقلاب اسلامی در منطقه در حال قدرتمند شدن است بنابراین اعتبار آمریکا در منطقه از بین می رود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکایی ها برآوردشان این بود که روند اقتصادی ما به گونه ای می شود که ایران نفت خام بفروشد و به جای آن، دارو، آب و غذا وارد کند که این روند چند سالی نیز به صورت صعودی در حال انجام بود امّا اتصال و زنجیره آن با روی کار آمدن دولت فعلی کشور ما، قطع شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: درست است که ما در نگاه گفتمانی خودمان متوجه فشار و گرانی می شویم امّا دشمنان به خوبی می بینند که انقلاب اسلامی در دهه پنجم در حال پیشرفت است به همین جهت است که آمریکا، ایران را به عنوان محور تضعیف کننده دموکراسی غرب و معرفی کننده یک مدل جدید حکومتی حساب می کند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: امروز یکی از چالش های پیش روی آمریکایی ها، ایران است که یک مدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات تأثیرگذار برای تبیین دستاوردهای انقلاب انجام شود

اقدامات تأثیرگذار برای تبیین دستاوردهای انقلاب انجام شود