مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 23:252022-11-22سياسي

دانشگاه فنی و حرفه ای در بحث اشتغال زایی موفق عمل کرده است


سرپرست واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای در جهت کارآفرینی و اشتغال اقدامات خوبی انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان بهمیاری سه شنبه شب در نشست با نماینده محترم مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به موفقیت دانشگاه فنی و حرفه ای در بحث کارآفرینی و اشتغال زایی بیان داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای در جهت کارآفرینی و اشتغال اقدامات خوبی انجام داده و توانسته در راستای مأموریت اصلی خود حرکت کند.

سرپرست واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر افزود: 60 در صد از دانش آموختگانی که مهارت دارند مستقیماً وارد بازار کار می شوند و بسیاری از نیازهای صنایع ما به تکنسین ها بر می گردد که دانشگاه فنی و حرفه ای می تواند در این زمینه کمک شایانی به آموزش عالی کشور کند.

وی گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر در حال حاضر با 3 آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر الزهرا (س)، آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر (امام خامنه ای) و آموزشکده فنی و حرفه ای کنگان در 36 رشته و با داشتن بیش از 3000 دانشجو در استان در حال ارائه خدمت به جوانان این مرز و بوم است.

وی اضافه کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر به عنوان دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فنی و حرفه ای در بحث اشتغال زایی موفق عمل کرده است

دانشگاه فنی و حرفه ای در بحث اشتغال زایی موفق عمل کرده است